Mijn tweede week in Bristol

3 april 2019 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Maandag 25 - 3 - 2019:

Vandaag had ik mijn eerste dag in de nieuwe groep waarin ik stage ging lopen (class 1 ). Ik werd weer voorgesteld door de juffrouw aan de kinderen. Daarna heb ik gewoon wat geholpen in de klas. Toen mocht ik meteen beginnen met een Moederdag cadeau te maken met de kinderen want hier in Engeland is het op Zondag 31 Maart al moederdag. Na stage zijn we nog even de stad in gegaan in Bristol.

dinsdag 26 - 3 - 2019:

Vandaag ben ik verder gegaan met de Moederdagcadeautjes omdat dit nu mijn taak was om alle kinderen een Moederdag cadeautje te laten maken. Vandaag had ik ook de eerste gymles met deze groep buiten. Ik moest de kinderen helpen met omkleden en aanmoedigen met het gymmen.

woensdag 27 - 3 -2019:

Vandaag ben ik weer naar een andere klas gegaan omdat de kinderen uit mijn klas op schoolreisje gingen maar ik niet mee kon bij gebrek aan plaats in de auto. Ik mocht kiezen tussen mijn klas van de eerste week of dezelfde leeftijd maar dan de andere klas. Ik koos voor de andere klas waar Sam ook stage liep. We hebben met de kinderen een telefoon hoes gemaakt met allemaal soorten materialen. hierna moest ik foto's maken van de kinderen met de resultaten.

donderdag  en vrijdag 28 en 29 3 - 2019

Ik heb veel dezelfde dingen uitgevoerd op stage en de kinderen ken ik nu steeds beter, de kinderen komen nu ook naar me toe en de gesprekken gaan steeds beter tussen mij en de kinderen maar ook tussen mij en de leraren in de klas.

zaterdag 30 - 1 - 2019

vandaag zijn we naar London geweest. We hebben daar geluncht en geshopt. Het was een leuke ervaringen. Verder hebben we niet veel gekeken naar dingen omdat iedereen al eens eerder in London was geweest.

zondag 31 - 1  - 2019

We waren naar Bath gegaan en zijn daar naar de brug en de waterval gaan kijken, ook zijn we door een park gelopen en hebben we daar een aantal foto's gemaakt.